Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNDE TRENDLER II Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri ( Cilt 2 )

YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNDE TRENDLER II Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri ( Cilt 2 )

Stok Kodu
DGKMTVW4
Editör
Doç. Dr. Osman N. Özdoğan
Yayın Yılı
2016
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
332
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059440318
Örnek
Gönderilir
Fiyat
110,00 TL + KDV
%15
110,00 TL
93,50 TL
 
Birinci kitapta olduğu gibi bu kitapta da, son yüzyılda yiyecek içecek endüstrisinde meydana gelen değişiklikler ve yenilikleri özetleyerek, yiyecek içecek alanında faaliyet gösteren işletmeler, yatırımcılar, çalışanlar ve bu endüstride kariyer sahibi olmak isteyen öğrencilere ulaşmak amaçlanmıştır. Yiyecek içecek endüstrisinde basamakların nasıl tırmanıldığını, endüstride söz sahibi işletmelerin bugünlere nasıl geldiklerini, endüstri içerisinde gelişen eğilimleri ve yeniliklerin özetlenerek özellikle Türkiye’de faaliyet gösteren işletme sahiplerini, yöneticileri, aşçıları, servis elemanlarını ve konu ile ilgili olarak lisansüstü ve lisans eğitimi alan öğrencileri hedef alarak hazırladığımız bu çalışma onaltı bölümden oluşmaktadır. Çalışmada yazarlar kendi alanlarında söz sahibi akademisyenlerden ve endüstride bizzat faaliyet gösteren uzmanlardan yararlanılmıştır. Bu kapsamda her bir bölüm editör tarafından incelenmiş ve gerekli değişiklik ve düzeltmelerden sonra basıma hazır hale getirilmiştir.
YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNDE TRENDLER II Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri ( Cilt 2 ) YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNDE TRENDLER II Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri ( Cilt 2 ) DGKMTVW4
YİYECEK İÇECEK ENDÜSTRİSİNDE TRENDLER II Kavramlar Yaklaşımlar Başarı Hikayeleri ( Cilt 2 )

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.