Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YENİ MEDYA VE ETİK

YENİ MEDYA VE ETİK

Kategori
Stok Kodu
DGHPRSV8
Editör
Doç. Dr. Sinem Onar, Doç. Dr. Çiğdem Dirik
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
13,5 x 19,5
Sayfa Sayısı
172
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052545331
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
50,00 TL + KDV
%15
50,00 TL
42,50 TL
 
Gündelik hayatın ayrılmaz bir parçası haline gelen yeni medya; kullanıcıların dünyada ve ülkelerinde gerçekleşen her türlü konuya ilişkin bilgi ve olayları çok hızlı bir şekilde öğrenebilmelerine olanak sağlamaktadır. Bu kapsamda yeni medya ortamları istenilen her an, zamandan ve mekândan bağımsız olarak iletişim ve etkileşim olanaklarını artırmakta, bireyleri pasif birer tüketici olmak yerine aktif ve özgür birer üretici konumuna getirmektedir. Her geçen gün sayıları artan yeni medya ortamları birçok etik sorunu da beraberinde getirmekte ve bu durum, yeni medya açısından etik kavramının yeniden tartışılmaya açılmasını zorunlu hale getirmektedir. Ahlaki değerleri kapsayan etik, bireylerin huyları, manevi değerleri, davranışlarını ortaya koyan ve erdemin sorgulanmaya açıldığı oldukça önemli bir olguyu ifade etmektedir. Yeni medya gibi geniş kitlelere erişim sağlayan ve bireylerin düşünceleri üzerinde etki yaratma gücüne sahip olan bir iletişim aracında üretilen içeriklerin, toplumsal açıdan sorun teşkil etmemesi adına söz konusu içeriklerin etik kurallar çerçevesinde hazırlanarak kamuya sunulması gerekmektedir. Kitabın temel amacı; gelişen ve değişen teknoloji ile hayatlarımızda önemli bir yer edinen yeni medyada etik ihlallerinin neler olduğunu tartışmak, bu ihlallerin toplumsal açıdan ne anlam ifade ettiğini anlatmak ve üretilen içeriklerin etik açıdan nasıl olması gerektiğini ortaya koymaktır.
YENİ MEDYA VE ETİK YENİ MEDYA VE ETİK DGHPRSV8
YENİ MEDYA VE ETİK

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.