TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRİLMESİ VE PAZARLANMASI: IĞDIR ÖRNEĞİ
Kategori
Stok Kodu
R6UM6JGVFM
Yazar
Deniz Ege, Doç. Dr. Gülşen Bayat
Yayın Yılı
2025
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
144
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786255754264
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
200,00 TL + KDV
%15
200,00 TL
170,00 TL
Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde turizm, turistik ürün ve turizm pazarlaması ile ilgili literatür taraması yapılmıştır. Turistik ürünün tanımı, unsurları, yaşam süreci, boyutları, çeşitlendirmesi, farklılaştırılması ve pazarlanması anlatılmaktadır.
Çalışmanın ikinci bölümünde Iğdır ilinin genel özelliklerinden bahsedilmiştir. Bu başlık altında Iğdır’ın coğrafyası, tarihi, nüfusu ve ekonomisi hakkında ayrıntılı bilgilere yer verilmiştir. Coğrafya başlığı çalışma alanının konumunu, ilçelerini, fiziki coğrafya özelliklerini, iklimini, bitki örtüsünü, toprağını, sularını ve arazi kullanımını içerir. Bilinen en eski tarihi kaynaklardan yakın zamana kadar olan geçmişi özetlenerek aktarılmıştır. Nüfus, göç, çalışan iş gücünün sektörlere dağılımı, sınır ticareti, sanayi dalları ve hizmet sektörü ile ilgili de güncel verilerden faydalanılmıştır.
Çalışmanın üçüncü bölümünde Iğdır ilinin sahip olduğu turistik ürün potansiyeline yer verilmiştir. Doğal arz kaynakları ve sosyo-kültürel arz kaynakları fotoğraflar yardımıyla gösterilmiştir. Ayrıca bu bölümde ulaşım, konaklama ve yeme-içme işletmelerinden oluşan alt ve üst yapı arz kaynaklarından da bahsedilmektedir.
