
TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ VE ÖLÇÜMÜ SERVQUAL MODELİ İLE ÖRNEK BİR UYGULAMA
Kategori
Stok Kodu
L3JMHRAQ5A
Yazar
Dr. Sedat Bütün, Prof. Dr. Gürel Çetin
Yayın Yılı
2025
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
134
Kâğıt Türü
2.Hamur
Barkod
9786255532596
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
180,00 TL + KDV
%15
180,00 TL
153,00 TL
Hizmet kalitesi, hizmet üreten tüm işletmeler için en önemli rekabet aracı olduğundan kaliteyi anlamak ve geliştirmek işletme faaliyetlerinin sürdürülebilirliği açısından son derece önemlidir. Bu kitap, hizmet ve hizmet kalitesi kavramlarını anlamaya, hizmet kalitesi ölçümünde ön plana çıkan bazı model ve ölçekleri tanımaya yönelik temel bilgiler içermektedir. Bununla birlikte, dünyada ve ülkemizde öncü bir hizmet sektörü olan turizm sektöründe hizmet kalitesinin ölçümüne yönelik, termal otel işletmeleri özelinde SERVQUAL modelinin kullanıldığı bir uygulamaya kitapta yer verilmiş, araştırma bulguları ve sonuçları paylaşılmıştır. Kitap, konuya ilgi duyan bireyler, öğrenciler, akademisyenler ve başta termal otel işletme yöneticileri olmak üzere ilgili turizm paydaşlarının faydalanabileceği bir kaynak olarak tasarlanmıştır.