Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
TEMEL PAZARLAMA BİLGİLERİ

TEMEL PAZARLAMA BİLGİLERİ

Stok Kodu
ADHLMVW9
Yazar
Prof. Dr. Cemal Yükselen
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
240
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541319
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
90,00 TL + KDV
%15
90,00 TL
76,50 TL
 
Teknolojinin baş döndürücü bir hızla iş ve sosyal hayatımızı her şekilde değiştirdiği ve dönüştürdüğü bir dönemden geçmekteyiz. İş yapma biçimlerinin, iş stratejilerinin, sürdürülebilirliğin ilke ve kuralları değişmekte, nesneler arası iletişimle başlayan, insan ile nesne iletişimine ulaşan bu süreçte pazarlamada Kaufman ve Horton’un dedikleri gibi bir dijital tsunami yaşanmakta. Bu değişim ve dönüşüm pazarlama ilkelerini ve stratejilerini önemli ölçüde etkilemekte ve bugün bizi sahip olduğumuz bilgiyi hızla ve sürekli değiştirmek ve geliştirmek durumunda bırakmaktadır. Bu etkinin pazarlamaya yansımalarına olabildiğince yer vermeye dikkat ettim. Gerçek şu ki, pazarlama ilkelerini oluşturan öğreti, dijital gerçeği ışığında değerlenip yorumlanmalı. Bu ilkeler ışığında pazarlama yönetimi kararlarını aynı temelde ama "yeni pazarlama normali” içinde değerlemeye gayret ettim.

Okuyucularımın kitabı bu bakış açısı içinde değerlemelerini diliyorum. Her gün bilginin değiştiği ve yenilendiği bir ortamda kitap yazmak artık o kadar kolay değil, kendimizle yarışsak bile. Şunu görüyorum ki ister akademik ister iş hayatında var olalım, teknoloji bizi her gün yenilenmeye, bilgimizi güncellemeye zorluyor. Ayakta kalmak isteyenlerimizin bunu yapmasından başka seçeneği yoktur.
TEMEL PAZARLAMA BİLGİLERİ TEMEL PAZARLAMA BİLGİLERİ ADHLMVW9
TEMEL PAZARLAMA BİLGİLERİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.