Spor Yönetimi kitabı iki kısım ve toplam on dört bölümden oluşmaktadır. Birinci kısımda spor yönetimine ilişkin temel kavram, uygulama ve yönetsel konular ele alınmıştır. Bu kısım toplam altı bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde spor yönetimine ilişkin temel kavram ve özellikler, ikinci bölümde yönetim fonksiyonları, üçüncü bölümde insan kaynakları yönetimi, dördüncü bölümde örgütsel bağlamda liderlik, beşinci bölümde örgüt kültürü ve birinci kısmın son bölümünde olan altıncı bölümde ise performans yönetimi bulunmaktadır. Her bir bölüme ilişkin bilgiler bilimsel yaklaşım ve spora özgü olarak sunulmuştur.
Kitabın ikinci kısmı toplam sekiz bölümden meydana gelmekte, bu kısımda temel fonksiyonların yanı sıra, yeni bir takım fonksiyon ve uygulama konuları yer almaktadır. Kitabın ikinci kısmında sırasıyla spor pazarlaması, halkla ilişkiler, finans ve bütçeleme, risk yönetimi, etkinlik yönetimi ve pazarlaması, spor tesis yönetimi, kalabalık yönetimi ve spor yönetiminde etik bölümlerine yer verilmiştir. Bu bağlamda, hem kitabın birinci kısmında yer alan spor yönetimi ile ilgili temel kavram ve uygulamaların, hem de ikinci kısımda yer alan ve son dönemlerde uluslararası düzeyde üzerinde en fazla odaklanılan konu, yaklaşım ve fonksiyonların, okuyuculara önemli katkı ve açılımlar sağlayabilecek nitelikte olduğu değerlendirilmektedir.