Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ

SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ

Stok Kodu
AFGMRV28
Yazar
Dr. Fatma Atıgan
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
164
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052545232
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
85,00 TL + KDV
%15
85,00 TL
72,25 TL
 
COVİD-19 pandemi süreciyle birlikte, tüm dünyanın dikkati yeniden bireylerin sağlığı, aşılar, önlemler, mesafe, sağlık sistemi vb. konulara odaklanmıştır. Bu süreçte, birçok birey hastalanmış ve sağlık kurumlarına başvurmuştur. Hasta sayısındaki yükseliş sağlık hizmetlerine olan talebi arttırmış ve ülkeler zaman zaman bu ihtiyacı karşılayamayacak konuma gelmişlerdir. 

Ülkemizde, yıllar itibariyle devlet ve özel sektör tabanlı sağlık kurumlarının sayısı artmasına rağmen hala talebi karşılamada yetersiz olduğu ve sağlık hizmeti alan hastaların aldıkları hizmetten ya da hizmetin belli yönlerinden memnun olmadıkları gözlenmektedir. Bu durum söz konusu pazara yeni kurumların gidereceğine ve rekabetin şiddetleneceğine işaret olarak gösterilebilir.

Yazında ve uygulamada bilinen gerçek şudur ki rekabetin varlığı ve şiddeti beraberinde daha iyi olmayı zorunlu kılar. Rakiplerinden daha iyi olamayan, daha iyi ürün ve hizmetler sunamayan nihayetinde müşterilerini memnun edemeyen kurum ve işletmeler varlıklarını sürdüremezler. 

Kitapta öncelikle müşteri memnuniyetinin kapsamı sunulmuş olup daha sonra sağlık hizmetlerinin özellikleri, türleri ve sağlık hizmetlerinde algılanan kalite kavramlarına değinilmiştir. Hasta memnuniyeti konusu ise tüm literatür derlenerek ve bu zamana kadar yapılan araştırmalarla desteklenerek açıklanmaya çalışılmıştır.
SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ AFGMRV28
SAĞLIK KURUMLARINDA HASTA MEMNUNİYETİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.