Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

Stok Kodu
111309
Yazar
Prof. Dr. İnci Varinli
Yayın Yılı
2012
Baskı No
3
Boyut
13,5 x 19,5
Sayfa Sayısı
216
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9789758969548
Örnek
Gönderilir
Fiyat
70,00 TL + KDV
%15
70,00 TL
59,50 TL
 
İşletmenin kontrolü dışındaki bir diğer faktör de, rekabet-tir. Özellikle tüketim mal ve hizmetlerinde yaşanan yoğun re-kabet işletmeleri yeni arayışlara yöneltmektedir. Hizmet eko-nomisinden deneyim ekonomisine geçişle birlikte, kendilerine rekabet avantajı sağlamaya çalışan işletmeler, deneyimsel pa-zarlamanın farkına varmışlardır. Deneyimsel pazarlamada, tüketicileri hem tüketen hem eğlendiren, ağırlıklı olarak duyu-sal, duygusal gibi faktörleri ön plana çıkaran bir yaklaşım be-nimsenmektedir. Bu bağlamda da, ilginç deneyimsel pazarlama uygulamalarına rastlamaktayız ki bunların başında da AVMler, çeşitli Web siteleri gelmektedir.
 
Şimdilerde ise sıkça nöro pazarlama kavramını duymak-tayız. Yıllardır, biz pazarlamacıların kara kutu olarak adlandır-dığı tüketici davranışlarının gerisinde yatan faktörlerin bu yak-laşımdan yararlanarak yavaş yavaş sırları çözülmeye başlamıştır.
 
Genişletilmiş bu baskıda mevcut bölümlere ilaveten, mobil pazarlama, deneyimsel pazarlama ve nöro pazarlamaya yer verilmiştir. Ancak görünen o ki gerek akademisyenlerin gerek-se iş dünyasının daha öğrenmemiz gereken çok şey var.
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR 111309
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.