Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Bütünleşik Bir Yaklaşım

PAZARLAMA İLETİŞİMİ Bütünleşik Bir Yaklaşım

Stok Kodu
111303
Yazar
Doç. Dr. Nihal Paşalı Taşoğlu
Yayın Yılı
2018
Baskı No
3
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
240
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055681319
Örnek
Gönderilir
Fiyat
85,00 TL + KDV
%15
85,00 TL
72,25 TL
 
Bu çalışmada geleneksel pazarlama iletişimi unsurları olarak kabul gören reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış gibi uygulamaların yanında kurumsal kimlik, medya planlaması, marka yönetimi gibi pazarlama iletişimine yön veren yeni yaklaşımlar da ele alınmaktadır. Çalışmanın öncelikli amacı, pazarlama sürecinde iletişimin etkin rolünü ve bütünleşik yaklaşımın pazarlama iletişimine sağlayacağı katkıları belli başlı modeller ışığında gözler önüne sermektir. Bu açıdan, çalışmanın, pazarlama iletişimine ilgi duyan herkese, fakat özellikle iş dünyasına adım attıklarında yolları kaçınılmaz bir biçimde kesişecek olan genç pazarlamacılara ve iletişimcilere faydalı olacağına inanıyoruz.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Bütünleşik Bir Yaklaşım PAZARLAMA İLETİŞİMİ Bütünleşik Bir Yaklaşım 111303
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Bütünleşik Bir Yaklaşım

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.