Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YENİ
PAZARLAMA: GELENEKTEN GELECEĞE BÜTÜNCÜL BİR YAKLAŞIM

PAZARLAMA: GELENEKTEN GELECEĞE BÜTÜNCÜL BİR YAKLAŞIM

Stok Kodu
1XTFX4BM9P
Editör
Editörler: Prof. Dr. Nevin Üzerem, Doç. Dr. Şeniz Özhan
Yayın Yılı
2025
Baskı No
1
Boyut
18,5 x 23,5
Sayfa Sayısı
440
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786255532701
Fiyat
400,00 TL + KDV
%15
400,00 TL
340,00 TL

 




Pazarlama, yalnızca işletmelerin ürün ve hizmet sunma süreci değil; aynı zamanda müşteri odaklı düşünmenin, stratejik karar vermenin ve değer yaratmanın temel bir yolu haline gelmiştir. Tüketici eğilimleri, dijitalleşme, sürdürülebilirlik kaygıları ve küresel rekabet koşulları gibi faktörler, pazarlama disiplinini sürekli gelişen ve dönüşen bir alan hâline getirmiştir.
Elinizdeki bu kitap, ön lisans, lisans ve lisansüstü düzeyde eğitim alan öğrencilere, pazarlama biliminin temel kavram ve uygulamalarını sistematik ve bütüncül bir şekilde sunmak amacıyla hazırlanmıştır. İçerik yapısı; temel düzeydeki okuyucular için erişilebilir, ileri düzeydeki okuyucular için ise geliştirilebilir nitelikte olacak şekilde tasarlanmıştır. Böylece hem ilk kez pazarlama dersi alan öğrenciler hem de alana akademik veya profesyonel olarak yönelmek isteyen okuyucular için esnek ve çok yönlü bir kaynak niteliği taşımaktadır.
Kitap, pazarlamanın kuramsal temellerinden başlayarak, stratejik planlama, tüketici davranışı, pazarlama karması, fiyatlandırma, dağıtım, iletişim ve dijital pazarlama gibi temel uygulama alanlarını kapsamlı bir yaklaşımla ele almaktadır. Toplam 23 bölümden oluşan bu yapı, pazarlama disiplinine dair temel teorik çerçeveyi sunarken, bazı bölümlerde uygulamaya yönelik açıklamalara da yer verilmektedir.
PAZARLAMA: GELENEKTEN GELECEĞE BÜTÜNCÜL BİR YAKLAŞIM PAZARLAMA: GELENEKTEN GELECEĞE BÜTÜNCÜL BİR YAKLAŞIM 1XTFX4BM9P PAZARLAMA: GELENEKTEN GELECEĞE BÜTÜNCÜL BİR YAKLAŞIM

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.