Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
PAZARLAMA 360°: DEĞİŞEN DÜNYADA YENİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ

PAZARLAMA 360°: DEĞİŞEN DÜNYADA YENİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Stok Kodu
LMVXPNGX7H
Editör
Prof. Dr. Mehmet Baş, Dr. Şeyda Ok
Yayın Yılı
2025
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
188
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786255532657
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
300,00 TL + KDV
%15
300,00 TL
255,00 TL

 




Pazarlama 360°: Değişen Dünyada Yeni Pazarlama Stratejileri başlığını taşıyan bu kitap, çağdaş pazarlama dünyasını bütüncül bir bakış açısıyla ele almayı amaçlamaktadır. Bu doğrultuda kitapta yalnızca geleneksel pazarlama kuramlarına değil, aynı zamanda dijitalleşmenin getirdiği dönüşümlere, tüketici davranışlarındaki radikal değişimlere, akıllı şehir endeksleri, nöropazarlama, nomofobi, retro pazarlama, sosyal medya ve mindfullness temelli pazarlama stratejileri gibi günümüz pazarlamasını şekillendiren güncel temalara da geniş bir yer ayrılmıştır.
Kitap, pazarlama alanındaki güncel sorunlara çözüm arayan akademisyenlere, araştırmacılara, yükseköğretim öğrencilerine ve uygulayıcılara hitap etmektedir. Her bir bölüm, akademisyenler, pazarlama alanına ilgi duyan, teorik bilgi birikimini pratik deneyimlerle harmanlayan ve sahadaki güncel gelişmeleri yakından takip eden yazarlar tarafından özenle hazırlanmış; kuramsal altyapılar, literatür tartışmaları ve güncel örneklerle zenginleştirilmiştir. Böylece okuyucunun hem kavramsal bilgiye ulaşması hem de bu bilgileri uygulama alanlarında değerlendirebilmesi hedeflenmiştir.
PAZARLAMA 360°: DEĞİŞEN DÜNYADA YENİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ PAZARLAMA 360°: DEĞİŞEN DÜNYADA YENİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ LMVXPNGX7H
PAZARLAMA 360°: DEĞİŞEN DÜNYADA YENİ PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.