Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
PAKET SERVİS UYGULAMALARI VE DEĞİŞEN TÜKETİCİ ALGILARI

PAKET SERVİS UYGULAMALARI VE DEĞİŞEN TÜKETİCİ ALGILARI

Stok Kodu
FW3U71T5AL
Yazar
Doç. Dr. Uğur Kilinç, Emine Kozan
Yayın Yılı
2025
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
66
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786255532381
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
100,00 TL + KDV
%15
100,00 TL
85,00 TL
 

Kitabın temel amacı paket servis ve restoran servis süreçleri içerisinde değişen tüketici algılarının belirlenmesini incelemektir. Tüketiciler açısından yemek deneyimi ve hizmet sürecinde algılanan unsurları birbirinden bağımsız ya da bağımlı olarak birden fazla faktörleri oluşturması analiz edilmesi için bir ölçek modeli oluşturulmuştur. Çalışma için önerilen model, somut kalite boyutu, e –hizmet kalite boyutu, internet hizmet boyutu, işlevsel hizmet boyut ve duygusal hizmet model boyutu faktörlerini ele alarak tüketici algılarını belirleyen bulguları incelenmeye çalışılmıştır. Kitapta bulguları analiz yöntemi olarak veri analizi için anket yöntemi kullanılmıştır. Bu bağlamda, tüketici tercihlerini ve demografik değişkenler arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırma kapsamında birçok il içerisinden farklı meslek gruplarına bağlı 300 katılımcı ile gerçekleştirilmiştir. Yapılan analizler sonucunda güvenirlik düzeyi yüksek bir çalışma elde edilmiştir. Çalışma sonucunda paket servis ve restoran servis hizmet süreci tüketicilerin algılama düzeylerinin farklılık gösterdiği saptanmıştır.
PAKET SERVİS UYGULAMALARI VE DEĞİŞEN TÜKETİCİ ALGILARI PAKET SERVİS UYGULAMALARI VE DEĞİŞEN TÜKETİCİ ALGILARI FW3U71T5AL
PAKET SERVİS UYGULAMALARI VE DEĞİŞEN TÜKETİCİ ALGILARI

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.