Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
OTEL İŞLETMELERİNDE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMU

OTEL İŞLETMELERİNDE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMU

Stok Kodu
BFKST129
Yazar
Emine Koçak
Yayın Yılı
2023
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
92
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052548646
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
90,00 TL + KDV
%15
90,00 TL
76,50 TL
 
Günümüzde hizmet sektörü, ekonomik ve sosyal gelişmenin önemli bir bileşeni haline gelmiştir. Hizmet sektörü, sağlık, eğitim, turizm, finans, perakende ve birçok başka alanda faaliyet gösteren işletmeleri kapsayan geniş bir yelpazeyi içermektedir. Bu sektörün büyüklüğü ve etkinliği, ekonomik büyüme ve istihdam açısından büyük bir öneme sahiptir. Hizmet sektörünün özellikleri, çalışanlar üzerinde benzersiz etkiler yaratmaktadır. Hizmet sektöründe çalışanlar, doğrudan müşterilerle etkileşim halinde olma, taleplere hızlı yanıt verme, esneklik gösterme ve duygusal emek gerektirme gibi özelliklere sahip işlerde faaliyet göstermektedirler. Bu durum, hizmet sektöründe çalışanların iş doyumunu ve tükenmişliklerini etkileyebilmektedir.
OTEL İŞLETMELERİNDE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMU OTEL İŞLETMELERİNDE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMU BFKST129
OTEL İŞLETMELERİNDE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK VE İŞ DOYUMU

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.