Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
OTEL İŞLETMELERİNDE KURUMSAL İLETİŞİM

OTEL İŞLETMELERİNDE KURUMSAL İLETİŞİM

Stok Kodu
AEJPTV78
Yazar
Prof. Dr. Cavit Yavuz
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
146
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052546741
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
75,00 TL + KDV
%15
75,00 TL
63,75 TL
 
Kitabımızda turizm endüstrisinin en önemli bileşenlerinden birisi olan otel işletmelerinin, gelişen bu yeni konsept çerçevesinde hedef kitlelerine ulaşmakta gerekli olan kurumsal iletişim çabaları ele alınmaktadır. İşletmelerin, kurum ve kuruluşların hedef kitleleri olan iç ve dış paydaşlarıyla sürekli iletişim halinde olmak adına yürüttükleri iletişim faaliyetlerinin tümüne kurumsal iletişim olarak bakabiliriz.  Kurumsal iletişim, işletmelerin ve kurumların varlıklarını ortaya koymasına, kendilerini anlatmalarına, kendileriyle ilgili olumlu imaj oluşturmaya, markalaşmasına, kurum kültürünün ve itibarının oluşturulmasına yardımcı olduğu gibi ayrıca işletmenin ve kurumun felsefesinin yansıtılmasında doğru ve eksiksiz bilgi sunan bir iletişim sürecidir. 
İşletmelerin ve kurumların kendilerini devam ettirebilmeleri için hedef kitleleriyle sürekli ve sürdürülebilir bir ilişki içerisinde olmaları gerekir. Bunun için paydaşlarıyla kesintisiz, açık, anlaşılır ve doğru iletişim kurmaları önemlidir.
OTEL İŞLETMELERİNDE KURUMSAL İLETİŞİM OTEL İŞLETMELERİNDE KURUMSAL İLETİŞİM AEJPTV78
OTEL İŞLETMELERİNDE KURUMSAL İLETİŞİM

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.