Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SATIN ALMA KARARI SÜRECİ VE MENÜ PLANLAMASI

NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SATIN ALMA KARARI SÜRECİ VE MENÜ PLANLAMASI

Stok Kodu
JRUV1689
Editör
Dr. Öğr. Üyesi Yakup Dinç
Yazar
Arş. Gör. Cesim Behremen, Prof. Dr. Murat Doğdubay
Yayın Yılı
2021
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
144
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052543917
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
80,00 TL + KDV
%15
80,00 TL
68,00 TL
 
Tarihsel açıdan bakıldığı zaman, gelişim süreci incelendiğinde pazarlama anlayışının her dönemde değiştiği görülmektedir. Dönemin düşünce yapısı, tüketici-üretici ilişkisi, yaşam şartları, tüketici beklentisinin artması ve teknolojik gelişmeler gibi nedenlere bağlı olarak sürekli ilerleme kaydettiğini söylemek mümkündür. 1930 ve 1950 yılları arasındaki ne üretirsem onu satarım satış anlayışından sonraki dönemlerde, tüketici odaklı çeşitli satış ve pazarlama stratejileri geliştirilmiş ve geliştirilen bu stratejiler uygulanmıştır. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte herşey hakkında bilgi sahibi olan tüketicinin ihtiyaç ve isteklerine cevap vermek gün geçtikçe zorlaşmaktadır. Bu açıdan işletmelerin ve dolayısıyla yiyecek ve içecek işletmelerinin, gelişen teknolojiyi yakından takip edip tüketici davranışlarını ve düşüncelerini bilmeleri büyük bir önem arz etmektedir.  

Pazarlama ile ilgili son dönemlerde yaşanan gelişmelere bakıldığında, geleneksel pazarlama yöntemlerinin tüketici davranışlarını çözmede pek işe yaradığı söylenemez. Çünkü tüketici, satın alma kararı verirken artık sadece satış, farkındalık, beğenilirlik ve fiyata bakmamakta ve hatta bazen benzer ürünler arasından fiyatı daha yüksek olan ürünü satın alabilmektedir. Burada artık nörobilim ve pazarlamanın birleşiminden ortaya çıkan nöropazarlama devreye girmektedir. Nöropazarlama bilimi tüketicinin davranışları altında yatan etkenin ne olduğunu, geleneksel pazarlama yönteminde olduğu gibi tüketiciye sorarak veya anket uygulayarak değil, geliştirilmiş birçok bilimsel tekniklerle ölçümler yapıp bilimsel verilere dayandırarak ortaya çıkarmaktadır.
NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SATIN ALMA KARARI SÜRECİ VE MENÜ PLANLAMASI NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SATIN ALMA KARARI SÜRECİ VE MENÜ PLANLAMASI JRUV1689
NÖROPAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN SATIN ALMA KARARI SÜRECİ VE MENÜ PLANLAMASI

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.