Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ

MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ

Kategori
Stok Kodu
111265
Yazar
Dr. İhsan YILDIZTEKİN
Yayın Yılı
2014
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
528
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786054940141
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
150,00 TL + KDV
%15
150,00 TL
127,50 TL
 
Günümüz işletmeleri, hem yerel rakipleriyle hem de uluslararası rakipleriyle yarışmak zorundadırlar. İşletmeler faaliyetlerini sürdürebilmek için düşük maliyetli, yüksek kaliteli ürünler üretmenin yanı sıra müşteri ilişkileri yönetimine önem vermeleri gerektiğinin farkına varmışlardır. Geçmiş dönemlere rağmen müşteri kazanma ve mevcut müşterilerini koruma için daha fazla yatırım yapmaktadırlar. Mevcut ve potansiyel müşterileri her yönüyle tanımak ve portföyündeki müşterilerini belirli ölçütlere göre gruplandırmaya başlamışlardır.
 
Müşterilerin işletmeye sağladıkları kazançlarla birlikte katlanılan maliyet ve riskleri de analiz etmek istemektedirler. İşletmeler, geleneksel ürün karlığı analizleriyle ile birlikte müşteri karlığını analiz yapmaya ihtiyaç duymuşlardır. Teknolojideki gelişmeler, hızlı bir şekilde sosyo-kültürel ve ekonomik alanlara girmektedir. Gelişmiş ve çok deneyimli büyük işletmelerden müşteri bilgileri talep etmektedirler. Özellikle bankalarla işbirliği yaparak, müşteri bilgilerini talep etmektedirler. Şirketin devamlılığı için müşteri ilişkileri yönetimine önem vermektedirler. Müşterilerini korudukları sürece faaliyetlerine devam edebilecekleri biliciyle müşteri karlılık analizi yapmaktadırlar.
MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ 111265
MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.