Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
KURUM KÜLTÜRÜ VE ALT KÜLTÜRLER: HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ OLMAYAN BİR ŞİRKETTE KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ

KURUM KÜLTÜRÜ VE ALT KÜLTÜRLER: HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ OLMAYAN BİR ŞİRKETTE KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ

Stok Kodu
DGMSUZ37
Yazar
Dr. Sibel Kurt
Yayın Yılı
2023
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
110
Kâğıt Türü
2 Hamur
Barkod
9786052547885
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
80,00 TL + KDV
%15
80,00 TL
68,00 TL
 
Bu çalışmada, Goffee ve Jones’un ortaya koyduğu kurum kültürü sınıflandırması ve bu sınıflandırmaya ait ölçek aracılığıyla, halkla ilişkiler birimi olmayan bir şirkette kurum kültürü tipinin analiz edilmesi amaçlanmıştır. Öncelikle şirkette mevcut olan kurum kültürünün tipi belirlenmiş, daha sonra kurum içinde demografik özelliklere ve çalışılan departmana bağlı olarak alt kültürler oluşup oluşmadığı incelenmiştir. 6’sı demografik veriler ve 47 tanesi de kültür analizine ait olmak üzere toplam 53 sorudan oluşan anket şirkette çalışan toplam 152 kişi tarafından yanıtlanmış ve veriler, ortalama karşılaştırma analizleri aracılığıyla değerlendirilmiştir.
KURUM KÜLTÜRÜ VE ALT KÜLTÜRLER: HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ OLMAYAN BİR ŞİRKETTE KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ KURUM KÜLTÜRÜ VE ALT KÜLTÜRLER: HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ OLMAYAN BİR ŞİRKETTE KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ DGMSUZ37
KURUM KÜLTÜRÜ VE ALT KÜLTÜRLER: HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ OLMAYAN BİR ŞİRKETTE KURUM KÜLTÜRÜ ANALİZİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.