Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA FARKLI BAKIŞ AÇILARI

İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA FARKLI BAKIŞ AÇILARI

Kategori
Stok Kodu
FJRSUV26
Editör
Gülcan Şener, Serdar Yıldız
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
324
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541609
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
25,00 TL + KDV
%15
25,00 TL
21,25 TL
 
Bu kitap, 2017’nin sonlarına doğru ortaya çıkan bir fikrin nihayet hayata geçirilebildiği bir proje. Bu projede bir araya gelen 16 akademisyen, reklam ve halkla ilişkiler ya da daha genel bir ifadeyle pazarlama iletişimi araştırmalarında, özellikle başka disiplinlerden alınarak kullanılan, çok sık karşılaşmadığımız, bazıları nispeten yeni araştırma yöntemlerini alandan örneklerle açıklıyor. Lisans ve lisansüstü eğitim düzeyindeki öğrencilere ve iletişim araştırmacılarına olduğu kadar konu ile ilgilenen kişilere de güncel metodolojik yaklaşımları anlaşılır bir dille aktarmayı amaçlıyor.

Araştırmacılara farklı bakış açıları öneren bu kitapta, pazarlama iletişimi ve tüketici araştırmaları, reklam araştırmaları, halkla ilişkiler ve iletişim araştırmaları olmak üzere üç bölüm altında toplanan 13 farklı araştırma yaklaşımı detaylı açıklamalarla ve güncel örneklerle desteklenerek sunuluyor.
İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA FARKLI BAKIŞ AÇILARI İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA FARKLI BAKIŞ AÇILARI FJRSUV26
İLETİŞİM ARAŞTIRMALARINDA FARKLI BAKIŞ AÇILARI

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.