Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
İÇGÜDÜSEL ALIŞVERİŞ

İÇGÜDÜSEL ALIŞVERİŞ

Stok Kodu
111152
Yazar
Yrd. Doç. Dr. Sevtap Ünal
Yayın Yılı
2007
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
224
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9789944223300
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
30,00 TL + KDV
%15
30,00 TL
25,50 TL
 
İçgüdüsel alışveriş tüketicilerin geleneksel bakış açısından farklı olarak alışveriş yaptığını gösteren bir tüketim şeklidir. Çoğu zaman zayıflık veya kontrolsüzlük olarak ifade edilen ve iyi-kötü arasındaki çatışma olarak nitelendirilen bu alışverişler hayatın önemli bir parçasını kaplamıştır. Bunun en büyük göstergesi ise büyük alışveriş merkezlerine olan ilgi ve satış noktası malzemelerine yapılan büyük yatırımlardır. Tüketicinin hedonik amaçlı yaptığı bu alışverişler, pazarlamacılar için önemli bir kar aracıdır.
 
Ancak planlanmadan, aniden gerçekleşen bu alışveriş esnasında ve sonrasında tüketicinin yaşadığı süreç ve duygular oldukça karmaşıktır. Tüketici eğlenmek, kendini iyi hissetmek ve pişmanlık, tedirginlik arasında gel gitler yaşamaktadır. Bu noktada tüketicinin içgüdüsel alışverişi nasıl yaptığından ziyade yaşadığı bilişsel ve duygusal süreç ve bu sürece etki eden unsurların belirlenmesi tüketiciyi daha iyi anlamaya yardımcı olacaktır.
İÇGÜDÜSEL ALIŞVERİŞ İÇGÜDÜSEL ALIŞVERİŞ 111152
İÇGÜDÜSEL ALIŞVERİŞ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.