
DİJİTAL ÇAĞDA HİZMET PAZARLAMASI
Bu kitap, hizmet pazarlamasını dijitalleşme ekseninde ele alarak, teorik temelleri dijital çağın dinamikleri doğrultusunda bütüncül bir bakış açısıyla sunmayı amaçlamaktadır. Teorik temellere bağlı kalarak geliştirilen bu çalışma, dijitalleşmenin hizmet pazarlaması üzerindeki etkilerini de ele alarak detaylı biçimde incelemektedir. Aynı zamanda hem teorik temelleri hem de güncel uygulamaları dinamik yapıda bir araya getirerek, okuyuculara bütüncül bir bakış açısı kazandırmayı hedeflemektedir.
Kitap, dijitalleşmenin hizmet pazarlaması üzerindeki etkilerini giderek önem kazanan 7C perspektifinden ele alarak, alana katkı sağlamayı amaçlayan bir çalışmadır. Kitabın; akademisyenler, öğrenciler, pazarlama profesyonelleri ve dijital dönüşüm sürecinde hizmetlerini yeniden konumlandırmak isteyen işletmeler için yol gösterici olmasını diliyoruz.