Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
DİJİTAL ÇAĞDA HİZMET PAZARLAMASI

DİJİTAL ÇAĞDA HİZMET PAZARLAMASI

Kategori
Stok Kodu
DS3DEP5F9L
Editör
Prof. Dr. Ruziye Cop
Yayın Yılı
2025
Baskı No
1
Boyut
16x24
Sayfa Sayısı
316
Kâğıt Türü
2. HAmur
Barkod
9786255532664
Fiyat
350,00 TL + KDV
%15
350,00 TL
297,50 TL

 



Bu kitap, hizmet pazarlamasını dijitalleşme ekseninde ele alarak, teorik temelleri dijital çağın dinamikleri doğrultusunda bütüncül bir bakış açısıyla sunmayı amaçlamaktadır. Teorik temellere bağlı kalarak geliştirilen bu çalışma, dijitalleşmenin hizmet pazarlaması üzerindeki etkilerini de ele alarak detaylı biçimde incelemektedir. Aynı zamanda hem teorik temelleri hem de güncel uygulamaları dinamik yapıda bir araya getirerek, okuyuculara bütüncül bir bakış açısı kazandırmayı hedeflemektedir.

Kitap, dijitalleşmenin hizmet pazarlaması üzerindeki etkilerini giderek önem kazanan 7C perspektifinden ele alarak, alana katkı sağlamayı amaçlayan bir çalışmadır. Kitabın; akademisyenler, öğrenciler, pazarlama profesyonelleri ve dijital dönüşüm sürecinde hizmetlerini yeniden konumlandırmak isteyen işletmeler için yol gösterici olmasını diliyoruz.

DİJİTAL ÇAĞDA HİZMET PAZARLAMASI DİJİTAL ÇAĞDA HİZMET PAZARLAMASI DS3DEP5F9L
DİJİTAL ÇAĞDA HİZMET PAZARLAMASI

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.