Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
DESTİNASYON YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI: YENİ NORMAL

DESTİNASYON YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI: YENİ NORMAL

Stok Kodu
DJUVY357
Editör
Doç. Dr. Özgür Özer
Yayın Yılı
2021
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
304
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052544303
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
95,00 TL + KDV
%15
95,00 TL
80,75 TL
 
Turizm, hem gelişmiş hem de gelişmekte olan ülkelerin önde gelen ekonomik sektörlerindendir. Ancak, 2019 Aralık ayında COVID-19 pandemi salgınının Çin’de başlaması turizm sektöründe belirsizlik yaratmıştır. Olumsuz seyahat tavsiyeleri, havalimanların kapatılması, izolasyonlar, karantinalar ve sosyal mesafe önlemleri ve sokağa çıkma kısıtlamaları nedeniyle turizm destinasyonları beklentilerini bilinmeyen bir süreyle ertelediler. Bu nedenle, büyük ve küçük yüz binlerce işletme, dünyanın birçok turizm destinasyonların da turistlere hizmet sunma konusunda üzerlerine düşeni yapamadılar. Bu şartlar altında bile, destinasyon yönetimi ve pazarlamasının anlaşılması için kapsamlı, bütünsel ve sistematik bir yaklaşım gerektirmektedir. Bu yaklaşımla, mevcut COVID-19 pandemisi süresince ve sonrasında, turizm destinasyonları rekabetçi piyasa koşullarını iyi anlamalarına dayalı, etkili ve bütünleştirici destinasyon yönetimi ve pazarlaması stratejileri geliştirmelidirler.

Bu nedenle, Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması: Yeni Normal isimli bu kitap, destinasyon yönetimi ve pazarlaması kavramları ve kapsamı hakkında bütünsel yaklaşım sunmaktadır. Bu bütünsel yaklaşım, sırasıyla destinasyon yönetimi ve pazarlaması kavramları, destinasyon planlaması ve politikası: süreç yaklaşımı, destinasyonlara seyahat motivasyonları, destinasyon kişiliği, destinasyon pazarlamasında deneyimsel tüketim etkisi, destinasyon markalama stratejileri, destinasyon imajının geliştirilmesi, destinasyon pazarlamasında dağıtım kanalları, destinasyon yönetimi ve e-turizm, destinasyon yönetimi ve sosyal medya, etkinlikler ve destinasyon yönetimi, paydaşlarla destinasyon yönetimi, destinasyon temelli kriz yönetimi, destinasyon rekabetçiliği ve sürdürebilirlik, Bodrum ve İstanbul örnek olayları tematik olarak dahil etmiştir.
DESTİNASYON YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI: YENİ NORMAL DESTİNASYON YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI: YENİ NORMAL DJUVY357
DESTİNASYON YÖNETİMİ VE PAZARLAMASI: YENİ NORMAL

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.