Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ

BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ

Kategori
Stok Kodu
LMTVW389
Yazar
Dr. Berrin Arzu Eren
Yayın Yılı
2017
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
166
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052323496
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
25,00 TL + KDV
%15
25,00 TL
21,25 TL
 
Kitapta, on üç yıllık bankacılık deneyimim ve gerek doktora tez çalışmam, gerekse yayımlanmış makalelerim rehberliğinde; kavramsal boyutta hizmet, bir hizmet sektörü olarak bankacılığın Türkiye’ de ve dünyada gelişimi, hizmet kalitesi, hizmet hataları, etkin şikâyet yönetimi, bankacılıkta karşılaşılan hataların telafisi, tatmin, sadakat, ayrılma ve kulaktan kulağa pazarlama gibi müşteri deneyimine ilişkin konulara yer verilerek, hem bankacılara hem de akademisyenlere fayda yaratmak ve rehber olmak amaçlanmıştır.
BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ LMTVW389
BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİ VE MÜŞTERİ DENEYİMİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.