Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
YEREL YÖNETİMLERİN KURUMSAL İMAJINDA SOSYAL MEDYA

YEREL YÖNETİMLERİN KURUMSAL İMAJINDA SOSYAL MEDYA

Kategori
Stok Kodu
DHJTW469
Yazar
Prof. Dr. Cavit Yavuz, Hasan Basri Zavalsız
Yayın Yılı
2020
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
180
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052543146
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
85,00 TL + KDV
%15
85,00 TL
72,25 TL
 
Hizmet kavramı ile doğrudan ilişki içinde olan belediyeler; bireylerle etkileşime geçmek, onların istek ve taleplerine çözüm ortağı olmak ve bu alanda vizyon ve misyona sahip olabilmek için hedef kitleyle etkileşim, iletişim düzeyi ve kaliteli hizmet gibi hususlara önem vermek durumundadır. Belediyelerin kurumsal imajlarının gelişmesinde hedef kitleye yönelik yapılacak hizmetler ve bu hizmetlere yönelik bilgi akışının geleneksel medya araçları ve sosyal medya araçları marifetiyle aktarılması ve geri bildirimlerin alınması önemli katkılar sunacaktır. Belediyeler yaptıkları ve yapmayı düşündükleri faaliyetleri sosyal medya platformlarından hedef kitlesi olan halka duyurabilmektedir. Aynı şekilde vatandaşlarda belediyelerin faaliyetleriyle ilgili beğeni, eleştiri ve isteklerini sosyal medya platformlarından belediye yetkililerine ulaştırabilmektedir. Vatandaşlar sosyal medya mecraları vasıtasıyla bürokratik engellere takılmadan dertlerini ve isteklerini ilgili yerlere anlatabilmektedir.
YEREL YÖNETİMLERİN KURUMSAL İMAJINDA SOSYAL MEDYA YEREL YÖNETİMLERİN KURUMSAL İMAJINDA SOSYAL MEDYA DHJTW469
YEREL YÖNETİMLERİN KURUMSAL İMAJINDA SOSYAL MEDYA

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.