Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
Turizm Endüstrisinde Bütüncül Yaklaşımla KRİZ YÖNETİMİ ve Örnek Olaylar

Turizm Endüstrisinde Bütüncül Yaklaşımla KRİZ YÖNETİMİ ve Örnek Olaylar

Stok Kodu
DHKNPXZ9
Yazar
Dr. Tolga Fahri Çakmak
Yayın Yılı
2019
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
142
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052541296
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
75,00 TL + KDV
%15
75,00 TL
63,75 TL
 
Günümüzde krizler, eskiye oranla çok daha zor mücadele edilen, çok daha yıkıcı olaylar haline gelmişlerdir. Uluslararası ilişkilerin karmaşık yapısının yanı sıra dünyanın jeolojik dengesindeki bozulmalarda krizlere daha fazla yol açan sebepler sunmaktadır. Bu doğrultuda gerçekleşen krizler ise sadece örgütleri değil bu örgütleri var eden insan kaynağını da ciddi manada etkilemektedir. Hızlı büyüme ivmesine sahip endüstrilerden biri olan turizm endüstrisi de krizlerden ciddi zarar gören alanlardan biridir. Kendi içerisinde seyahat, yeme –içme, ulaştırma, konaklama gibi pek çok alt sektöre ayrılan turizm endüstrisi, doğrudan ve dolaylı olarak pek çok sektörü etkileyen kapsayıcı yapısı sebebiyle bu sektörlerde gerçekleşen sorunlardan da zarar görebilmektedir. Dolayısı ile kaynağı ne olursa olsun krizler turizm endüstrisi üzerinde yoğun bir baskı oluşturur.  Bu çalışmada da turizm endüstrisi otel ve seyahat acentaları gibi işletme temelli yapılardan, turist rehberliği gibi doğrudan insan kaynağı hizmet sunumuna kadar geniş bir çerçevede ele alınmış, krizlerin değerlendirmeleri bu çerçevede işlenerek pek çok örnek olay ile konu somutlaştırılmıştır.
Turizm Endüstrisinde Bütüncül Yaklaşımla KRİZ YÖNETİMİ ve Örnek Olaylar Turizm Endüstrisinde Bütüncül Yaklaşımla KRİZ YÖNETİMİ ve Örnek Olaylar DHKNPXZ9
Turizm Endüstrisinde Bütüncül Yaklaşımla KRİZ YÖNETİMİ ve Örnek Olaylar

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.