Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
SPOR MERKEZLERİNDE HİZMET KALİTESİ

SPOR MERKEZLERİNDE HİZMET KALİTESİ

Kategori
Stok Kodu
GHNUVW18
Yazar
Özcan Yonat, Sevda Çiftçi
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
66
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052545416
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
95,00 TL + KDV
%15
95,00 TL
80,75 TL
 
İnsanların spor merkezlerine gitmelerinin nedenlerinin başında sporla ilgili egzersizlerin ve etkinliklerin rahat bir şekilde yapılabileceği bir ortamın var olmasıdır. Bu gelişme ile artan spor merkezlerine gitme talebi insanların beklentilerini etkilemiştir. Bu beklenti hem kişinin kendisinden hem de gideceği spor merkezi ile ilgili beklentileri ve algıları olarak karşımıza çıkmaktadır.

Bu çalışmada özel spor merkezlerine giden bireylerin kişisel beklentileri ile ilgili düzeyleri ile bireylerin merkez algılarının (eğitmen bilgi beceri ve donanımı, temizlik, spor programı, spor araç ve gereçleri vb.) anlaşılması ve karşılanması ve oluşan açık ile ilgili varsa eksikliklerin giderilmesi için sektöre, yöneticilere ve kullanıcılara beklentiler ile ilgili fikir oluşturması ve hizmetlerin sürekli geliştirilmesi çalışmaları için kaynak oluşturacaktır.

SPOR MERKEZLERİNDE HİZMET KALİTESİ SPOR MERKEZLERİNDE HİZMET KALİTESİ GHNUVW18
SPOR MERKEZLERİNDE HİZMET KALİTESİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.