Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
PAZARLAMADA ETİK YAKLAŞIMLAR

PAZARLAMADA ETİK YAKLAŞIMLAR

Stok Kodu
111308
Editör
Prof. Dr. Canan Ay, Dr. Burak Kartal, Dr. Sinan Nardalı
Yayın Yılı
2010
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
408
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055681722
Örnek
Gönderilir
Fiyat
95,00 TL + KDV
%15
95,00 TL
80,75 TL
 
İşletme fonksiyonlarının odağında yer alan ve diğer fonksiyonlar üzerinde belirleyiciliği ve yönlendiriciliği olan pazarlama fonksiyonunun, etik konularda çok fazla eleştiri aldığı bilinmektedir. Pazarlama etiği konusu da, sosyal sorumluluk anlayışındaki gelişmelere paralel olarak önem kazanmaktadır. İşletmelerin pazarlama süreçlerini daha etik ve sorumlu hale getirerek markalarını farklılaştırabilecekleri, müşteri bağımlılığı ve marka sadakatini arttırabilecekleri, riskleri azaltarak yeni pazar fırsatları yaratabilecekleri, çalışanlarını motive edebilecekleri, olası yasa ihlallerini engelleyerek, hem yasalar hem de toplum önünde kabul sağlayıp, kurumsal itibarlarını yükseltebilecekleri birçok araştırma ve somut örnekle ortaya konulmaktadır.
PAZARLAMADA ETİK YAKLAŞIMLAR PAZARLAMADA ETİK YAKLAŞIMLAR 111308
PAZARLAMADA ETİK YAKLAŞIMLAR

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.