Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ

Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ

Stok Kodu
CDEGKLS7
Editör
Dr. A. Özdal Değirmencioğlu
Yayın Yılı
2021
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
272
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052543795
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
85,00 TL + KDV
%15
85,00 TL
72,25 TL
 
Tur Planlaması ve Yönetimi adı altında oluşturulan bu eser içerisinde toplam on bölüm bulunmaktadır. Türkiye’nin çeşitli üniversitelerinin turizm fakültelerinde görev yapan ve alanlarında uzman yazarlarının kaleme aldığı her bir bölüm kapsamında tur planlaması ve yönetimi ile ilgili bilgiler yer almaktadır. Kitabın ilk bölümünde tur planlaması ve yönetimi kavramı hakkında genel bilgiler verilmiş, tur planlaması ve yönetimi çatısı altında olması gereken düzenlemeler açıklanmıştır. Seyahat acenteciliği ve tur operatörlüğü konularının yer aldığı ikinci bölümde, seyahat acenteleri ve tur operatörlüğü kavramları ve çeşitleri açıklanmış, yasal yükümlülükleri ve sınıflandırılmaları hakkında bilgiler verilmiştir. Üçüncü bölüm kapsamında tur operasyonunun hangi basamaklardan meydana geldiği, tur organizasyonunda yer alan elemanlar ile görev ve yetkileri konuları açıklanmıştır. Paket tur kavramı ve çeşitlerinin detaylı bir şekilde anlatıldığı dördüncü bölümde, paket tur tanımı, tarihi, çeşitleri ile ilgili kavramsal bilgilere yer verilmiştir. Tur organizasyonları içerisinde turist tipolojisini anlamak oldukça önemlidir. Bu bağlamda kitabın beşinci bölümünde turist tipolojileri hakkında bilgiler sunulmuş olup, tur planlaması ve yönetimi içerisindeki öneminden bahsedilmiştir. Tur planlaması ve yönetimine farklı örnekler sunulması amacıyla tek ve çok merkezli tur yönetimi konusu altıncı bölümde ele alınmış, bu turların yönetimindeki benzer ve farklı yönler ortaya konulmuştur. Tur planlaması içerisinde dikkat gerektiren bir unsur olan fiyatlandırma, yedinci bölüm kapsamında yer almıştır. Oluşturulan turların talep edilmesi ve talebinin devamının sağlanması pazarlama ve tutundurma ile mümkün olmaktadır. 

Sekizinci bölüm kapsamında farklı bir bakış açısı ile pazarlama ve tutundurma konuları ele alınmıştır. Turizm sektöründe başarıyı yakalayabilmenin yollarından birisi, karşılaşılan sorunlarla baş edebilmek ve sorunlara çeşitli çözüm önerileri sunabilmekle mümkün olmaktadır. Dokuzuncu bölümde, tur planlaması ve yönetiminde karşılaşılan güncel sorunlara değinilmiştir. Tüm bu bilgiler ışığında onuncu ve son bölümde, incoming, ingoing ve outgoing örnek tur programları ile birlikte tur maliyeti hesaplamaları ele alınmış, verilen örneklerle bahsedilen konuların pekişmesi sağlanmıştır.
Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ CDEGKLS7
Örneklerle TUR PLANLAMASI VE YÖNETİMİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.