Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
MUHASEBEDE PAZARLAMA MALİYETLERİ VE MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ

MUHASEBEDE PAZARLAMA MALİYETLERİ VE MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ

Kategori
Stok Kodu
AQRSZ348
Yazar
Doç. Dr. Vedat Ekergil
Yayın Yılı
2017
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
144
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059440462
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
85,00 TL + KDV
%15
85,00 TL
72,25 TL
 
Pazarlama ve muhasebe bilgi paylaşımı ile her bir müşterinin değerinin ve işletme kârına katkısının belirlenmesi artık bir zorunluluktur. İşletmelerin geçmiş ve geleceği birlikte değerlendirerek, birlikte yürüyebilecekleri sadık, kârlı veya değerli müşterileri portföylerinde bulundurmaları gerekmektedir. Bu müşteriler rakip işletmeler için de çok değerli olduğu unutulmamalıdır. Bu nedenle bu müşterileri rakiplere kaptırıp yeniden kazanmaya çalışmak ya da bu müşteriler yerine yeni müşterilerin konulmaya çalışılması oldukça maliyetli ve zahmetli bir süreçtir. Tüm bunlar işletmenin müşterileri üzerine odaklanmasına ve "müşteri muhasebesi” ile tanışmasına neden olmaktadır.
MUHASEBEDE PAZARLAMA MALİYETLERİ VE MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ MUHASEBEDE PAZARLAMA MALİYETLERİ VE MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ AQRSZ348
MUHASEBEDE PAZARLAMA MALİYETLERİ VE MÜŞTERİ KARLILIK ANALİZİ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.