Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
MARKA MİRASI: MARKA KURUCULARINDAN YÜKSEK MARKA SERMAYESİNE

MARKA MİRASI: MARKA KURUCULARINDAN YÜKSEK MARKA SERMAYESİNE

Stok Kodu
JKLNTW57
Yazar
Burçin Önder
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
266
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052546932
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
110,00 TL + KDV
%15
110,00 TL
93,50 TL
 
Bu araştırma, farklı sektörlerdeki miras markaların en az üçüncü kuşak temsilcileri ile gerçekleştirilmesi ve literatürde miras marka alanında özellikle yerelde yapılan çok kısıtlı sayıda çalışma olması sebebi ile ilgili alandaki yazına önemli katkılar sağlamaktadır. Araştırma bulguları analiz edildiğinde marka kurucularının, marka mirasının temel unsurlarından markanın temel değerleri ve markanın sembolleri üzerine etkileri öne çıkmaktadır. Anlamlı bir geçmiş ve paylaşılan deneyimlerin bir kanıt olan geçmiş performans ve uzun ömür unsurlarında da marka kurucularının etkisi olduğu söylenebilmektedir. Marka kurucularının algılanan marka sermayesinin boyutu olan marka sadakati ve algılanan kalite üzerine etkisi saptanmıştır. Marka kurucularının, marka sermayesinin markanın farkındalığı boyutu üzerine dolaylı etkisi olduğu söylenebilmektedir.
MARKA MİRASI: MARKA KURUCULARINDAN YÜKSEK MARKA SERMAYESİNE MARKA MİRASI: MARKA KURUCULARINDAN YÜKSEK MARKA SERMAYESİNE JKLNTW57
MARKA MİRASI: MARKA KURUCULARINDAN YÜKSEK MARKA SERMAYESİNE

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.