Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
LOJİSTİK FAALİYETLER Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri

LOJİSTİK FAALİYETLER Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri

Stok Kodu
111234
Yazar
Doç. Dr. Ercan Taşkın, Uzm. Yasemin Durmaz
Yayın Yılı
2015
Baskı No
2
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
320
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055437992
Örnek
Gönderilir
Fiyat
95,00 TL + KDV
%15
95,00 TL
80,75 TL
 
Lojistik yönetimine makroekonomi ve mikroekonomi olmak üzere bakış açısı iki yönlüdür. Özellikle makroekonomik koşullar açısından ülkelerin gayri safi milli hasılaları üzerinde önemli etkilere sahiptir. Mikroekonomik açıdan yaklaşıldığında ise işletmelerin başarısının tesis edilmesinde çok büyük bir role sahiptir. Üretim, pazarlama ve diğer fonksiyonel alanların başarısında pazarla bütünleşik hareket etmesinden dolayı önemli rollere üstlenmektedir. Pazar yönlü uygulamaların ağırlık kazandığı işletmecilik uygulamalarına paralel olarak yaşanan deregülasyon, özelleştirme, perakendecilik dönüşümü ve teknolojik değişim eşiğinin kısalması gibi unsurlar lojistik sektörüne bakışı ve uygulamaları önemli derece de etkilemiştir. Değer temelli yönetim felsefesi doğrultusunda değer arttırıcı faaliyetler olarak da görülen lojistik yönetimi uygulamaları müşteri açısından özgün çözümler oluşturan bir noktaya ulaşmıştır.
LOJİSTİK FAALİYETLER Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri LOJİSTİK FAALİYETLER Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri 111234
LOJİSTİK FAALİYETLER Hizmet Kalitesi ve Müşteri Değeri

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.