Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KONUMLANDIRMA

KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KONUMLANDIRMA

Stok Kodu
FLPRSWZ6
Yazar
Dr. Perihan Şıker
Yayın Yılı
2013
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
104
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055216283
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
75,00 TL + KDV
%15
75,00 TL
63,75 TL
 
Turizm sektörünün gelişmesiyle turistlerin beklenti ve taleplerinde de değişiklikler olmaktadır. Turistler gidecekleri ülke, şehir ve konaklama işletmesi seçiminde daha seçici olmaya başlamışlardır. Turizmde yaşanan bu gelişmeler ülkeler, şehirler ve turizm işletmeleri açısından rekabetin hızla artmasına neden olmuştur. Özellikle konaklama sektörü, aynı hizmeti sunan birçok işletmenin olduğu dolayısıyla rekabetin yoğun yaşandığı bir sektördür. Artan bu rekabet ortamında işletmeler rakiplerinden fark yaratmak, ürünlerini tüketicilerin beklentilerini karşılayacak şekilde oluşturmak durumundadırlar. Bununla birlikte işletmeler sundukları ürünlere sektörde rekabet avantajı sağlayacak ek bir değer katmak için çaba göstermelidirler. İşletmelerin sektörde rekabet avantajı sağlayarak hedeflerini gerçekleştirmesinde ve tüketicilerin zihninde kalıcı bir yer edinmesinde "konumlandırma” önemli bir araç olabilmektedir. İşletmelerin hedef tüketicilerin zihninde algılanmalarını sağlamak için yaptıkları işlemler konumlandırma olarak adlandırılmaktadır. Konumlandırma ile işletmeler pazarda rakiplerinden farklılaşmakta ve tüketicilerin zihninde hizmet ya da markaya ilişkin algı oluşturmaktadırlar. Tüketici zihninde bir markanın diğer markalardan farklı olarak konumlanması demek tüketicinin o markayı diğerlerinden ayrı tutması anlamına gelmektedir. Konumlandırma, hizmetlerin tüketiciler tarafından değerlendirilmesini kolaylaştırmaktadır.
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KONUMLANDIRMA KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KONUMLANDIRMA FLPRSWZ6
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE KONUMLANDIRMA

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.