Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
Konaklama İşletmelerinde KONUKLA İLETİŞİM Misafir İlişkileri Yönetimi ( CRM )

Konaklama İşletmelerinde KONUKLA İLETİŞİM Misafir İlişkileri Yönetimi ( CRM )

Stok Kodu
111203
Yazar
Doç. Dr. İrfan Mısırlı
Yayın Yılı
2021
Baskı No
3
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
400
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052544594
Örnek
Gönderilir
Fiyat
90,00 TL + KDV
%15
90,00 TL
76,50 TL
 
Teorik bilgiden çok uygulamalar, güncellenmiş bilgiler ve deneyimler içeren bu yayının, Turizm Okullarında okuyan ve daha sonra bu alanda kendini geliştirmek isteyenler için mesleki bir temel teşkil edeceği düşünülmektedir. Yayın aynı zamanda konukla yüz yüze iletişim içinde bulunan konaklama ve turizm işletmeleri çalışanları için de bir el kitabı niteliğindedir.
 
Yayının içeriğinde: Telefon, Faks, E-posta, İnternette Sesli ve Görüntülü İletişim, Sözlü, Yazılı İletişim, Beden Dili, Konuğun Konaklama Tesisinde Karşılaşabileceği Olağandışı Durumlar ve Çözümleri, Müdahale Edilmesi Mümkün Olmayan Durumlar, Konuk Tipleri ve Davranışları, Konuk Şikayetleri, Konuk İstek ve Şikayetlerinin Alınması ve Çözülmesi, Konuk İstek ve Şikayetlerinin İstatistiki Verilerini Oluşturma. Konuları bulunmaktadır.
Konaklama İşletmelerinde KONUKLA İLETİŞİM Misafir İlişkileri Yönetimi ( CRM ) Konaklama İşletmelerinde KONUKLA İLETİŞİM Misafir İlişkileri Yönetimi ( CRM ) 111203
Konaklama İşletmelerinde KONUKLA İLETİŞİM Misafir İlişkileri Yönetimi ( CRM )

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.