Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
KİTLE İLETİŞİM, GASTRONOMİ VE YEME İÇME KÜLTÜRÜ

KİTLE İLETİŞİM, GASTRONOMİ VE YEME İÇME KÜLTÜRÜ

Stok Kodu
GKNPZ147
Yazar
Rukiye Erşahin, Doç. Dr. Barış Demirci
Yayın Yılı
2022
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
178
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786052547137
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
95,00 TL + KDV
%15
95,00 TL
80,75 TL
 
Kitle iletişim, geniş kitlelere hitap eden iletişim araçları olarak adlandırılmaktadır. Toplumlar arasındaki bilgi paylaşımları tarih boyunca farklılık göstermektedir. Sözlü olarak başlayan paylaşımlar yazının icadıyla birlikte gelecek nesillere aktarılabilen bir olgu haline gelmiştir. Teknolojik gelişmelere paralel olarak görsel-işitsel düzeyde devam eden paylaşımlar, günümüzde dijital bir hal almıştır. Teknolojideki gelişmelerin hız kesmeden devam edeceği düşünüldüğünde kitle iletişime yeni araçlar ekleneceği aşikârdır. Bu kapsamda kitapta öncelikle kitle iletişim araçları, yazılı, görsel, görsel-işitsel ve dijital iletişim araçları olarak sınıflandırılmış, bu araçlarla ilgili genel bir bilgi verildikten sonra gastronomi ile ilişkisi ortaya konulmuştur. Devamında genel olarak Avrupa odaklı yeme içme kültürü tarihsel olarak ele alınmış, yemekle ilgili ritüel ve inanışlara yer verilmiş, yeme içme kültürüyle ilgili kullanılan araç-gereçler ve pişirme yöntemlerinden bahsedilmiş ve yeme içme mekanlarına yönelik bilgiler verilmiştir.
KİTLE İLETİŞİM, GASTRONOMİ VE YEME İÇME KÜLTÜRÜ KİTLE İLETİŞİM, GASTRONOMİ VE YEME İÇME KÜLTÜRÜ GKNPZ147
KİTLE İLETİŞİM, GASTRONOMİ VE YEME İÇME KÜLTÜRÜ

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.