Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
İKON MARKA KAVRAMI ÜZERİNE TARTIŞMALAR

İKON MARKA KAVRAMI ÜZERİNE TARTIŞMALAR

Stok Kodu
111157
Yazar
Doç. Dr. Ercan Taşkın, Yrd. Doç. Dr. Cemalettin Demireli, Uzm. Sezen ATA
Yayın Yılı
2014
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
222
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786055216863
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
90,00 TL + KDV
%50
90,00 TL
45,00 TL
 
Toplumsal bir varlık olan insanın en önemli ihtiyaçlarından birisi iletişimdir ve uygarlıkları yönlendiren en önemli unsur, iletişim alanındaki gelişmeler olmuştur. İnsanlık tarihinde yazı dili, sadece o dili kullanan uygarlık içerisinde anlaşılır olmuştur fakat sembolik ifadeler uygarlıklar arası iletişimi sağlamıştır. Tarih boyunca ürünleri rakiplerinden ayırt etmek amacıyla kullanılan işaretler, simge ve sembollerle bu güne gelinmiş, amblem ve logolardan sonra marka kavramı ortaya çıkmış ve artık küresel dünya da sadece marka olmak değil, ikon marka olmak önemli hale gelmiştir. Yaşadığımız dönem tam anlamıyla işaretler çağıdır ve işareti olmayan bir ürün, mal, fikir ve kurum neredeyse bulunmamaktadır.
 
Bu çalışmada markadan yola çıkılarak nasıl `İkon Marka haline gelinir konusu detaylarıyla incelenmiştir. Birinci bölümde İkon kavramı ve ikonun tarihçesiyle beraber ikon kavramının kültürle olan ilişkisi ele alınmıştır. İkinci bölümde ikon marka kavramı ve ikon marka olabilmek için izlenmesi gereken yöntemlerle birlikte, ikon marka bileşenleri ele alınmıştır. Üçüncü bölümde ise ikon marka statüsüne yükselmiş iki örnek eşliğinde, ülkemizden ikon marka olabilecek iki marka incelenmiştir.
İKON MARKA KAVRAMI ÜZERİNE TARTIŞMALAR İKON MARKA KAVRAMI ÜZERİNE TARTIŞMALAR 111157
İKON MARKA KAVRAMI ÜZERİNE TARTIŞMALAR

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.