Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
TURİSTİK ÜRÜN POLİTİKASI

TURİSTİK ÜRÜN POLİTİKASI

Stok Kodu
111386
Editör
Alp Timur
Yayın Yılı
2014
Baskı No
1
Boyut
16 x 24
Sayfa Sayısı
424
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786054940653
Örnek
Gönderilir
Fiyat
120,00 TL + KDV
%15
120,00 TL
102,00 TL
 
Uluslararası turizmde ülkeler, bölgele ve destinasyonlar arasındaki rekabet giderek artmaktadı. Sert rekabet ortamında turistlerin beklentilerini karşılayacak özellik ve kalitede ürünler oluşturmak, uluslararası piyasada rekabet edebilmek için etkili ve tutarlı turistik ürün politikaları izlemek gerekmektedir. Çeşitli turistik mal ve hizmetler ile diğer mal ve hizmetlerin bileşiminden oluşan turistik ürünün oluşturulması ve turizm piyasasında varlığını sürüdürebilmesi: talebi yaratacak ve destekleyecek turistik ürün/ürünlerin doğru saptanmasına, çekicilik, yararlılık ve kolay ulaşılabilirlik özelliklerinin olmasına bağlıdır.
 
Dört bölüm ve on dokuz alt bölümden oluşan bu kitap, 19 yazarın katkısı ile hazırlanmıştır. Turizm politikası, turistik ürün arz ve talebinin planlanması, turistik ürün politikası kapsamında ürün çeşitlendirme stratejisi, ürün geliştirme ve tutundurma süreci, turistik ürünle ilgili pazarlama, fiyat, reklam ve satış geliştirme, insan kaynakları, turist sağlığı ve güvenliği, ürün inovasyonu politikaları ile turistik ürünün sürdürülebilirliği konuları çok sayıda kaynaktan yararlanılarak özellikle lisans-lisansüstü öğrencilerinin kolaylıkla anlayabileceği bir düzeyde değerlendirilmiştir. Kitapta ayrıca dünyada, Avrupa Birliğinde ve Türkiyede uygulanan turistik ürün politikasına da yer verilmiştir.
TURİSTİK ÜRÜN POLİTİKASI TURİSTİK ÜRÜN POLİTİKASI 111386
TURİSTİK ÜRÜN POLİTİKASI

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.