Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!
Beklenen Gerçekleşen Algılanan HİZMET KALİTESİ VE SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇOK BOYUTLU KALİTE

Beklenen Gerçekleşen Algılanan HİZMET KALİTESİ VE SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇOK BOYUTLU KALİTE

Stok Kodu
111504
Yazar
Dr. İbrahim H. Kayral
Yayın Yılı
2015
Baskı No
1
Boyut
14,5 x 21,5
Sayfa Sayısı
134
Kâğıt Türü
2. Hamur
Barkod
9786059189217
Örnek
Gönderilmez
Fiyat
55,00 TL + KDV
%15
55,00 TL
46,75 TL
 
Bu kitabı, sağlık hizmetleri sunumunda kalite çalışmalarına temel bir teorik altyapı oluşturmak ve sağlıkta kaliteye kavramsal bir bakış açısı getirebilmek amacıyla kaleme aldım. Özellikle hizmet kalitesi ve modellerini vurgulamak istediğim için kalite ile ilgili birçok farklı kaynakta ele alınan iki konuya bu kitapta yer vermedim. Bu konulardan ilki; sanayi ürünlerine fiziksel ürünlere yönelik geliştirilmiş kalite yaklaşımları, diğeri ise; kalite çalışmalarının yönetilebilmesi için hangi araçların, metotların kullanılacağı konularını kapsayan kalite yönetimidir.
 
Hem sağlık alanında kalite uygulamaları, hem de sağlık hizmetlerinde kalite teorisi üzerine yapılacak çalışmalara faydalı olacağına inandığım kitabın; başta hastaneler ve üniversitelerde olmak üzere hizmet kalitesi alanında çalışan tüm akademisyen ve uygulayıcılara katkı sağlaması ve sağlık hizmetleri alanında öğrenim gören öğrencilere yol göstermesi dileğimle...
Beklenen Gerçekleşen Algılanan HİZMET KALİTESİ VE SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇOK BOYUTLU KALİTE Beklenen Gerçekleşen Algılanan HİZMET KALİTESİ VE SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇOK BOYUTLU KALİTE 111504
Beklenen Gerçekleşen Algılanan HİZMET KALİTESİ VE SAĞLIK HİZMETLERİNDE ÇOK BOYUTLU KALİTE

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.